Avem o politică de returnare de 14 zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 14 zile de la primirea articolului pentru a solicita returnarea.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit: nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada achiziției. Pentru a începe un retur, ne puteți contacta la contact@parfumelu.ro.
Vă rugăm să rețineți că returnările vor trebui trimise la adresa indicată după aprobarea cererii de retur. Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite o etichetă de expediere pentru retur, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul. Articolele trimise înapoi la noi fără a solicita mai întâi retur nu vor fi acceptate.
Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare privind returnarea la contact@parfumelu.ro.
Vă rugăm să vă inspectați comanda imediat după recepție și să ne contactați fără întârziere dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă ați primit un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o remediem cât mai curând.
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi bunurile perisabile (de exemplu: alimente, flori sau plante), produsele personalizate (de exemplu: comenzi speciale sau articole personalizate) și produsele de îngrijire personală (cum ar fi produsele cosmetice sau de înfrumusețare desigilate).
De asemenea, nu acceptăm returnări pentru materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. Vă rugăm să ne contactați dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la articolul dvs. specific.
Din păcate, nu putem accepta returnări ale articolelor aflate la reducere sau ale cardurilor cadou.
Cea mai rapidă modalitate de a obține produsul dorit este să returnați articolul pe care îl aveți, iar după ce returul este acceptat, să plasați o nouă comandă pentru articolul dorit.
Fără a aduce atingere celor menționate mai sus, dacă bunurile sunt expediate în Uniunea Europeană, aveți dreptul de a anula sau returna comanda în termen de 14 zile, din orice motiv și fără a furniza o justificare.
Ca și în restul cazurilor, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit: nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada achiziției.
Vă vom înștiința imediat ce primim și verificăm returul, informându-vă dacă rambursarea a fost aprobată. Dacă este aprobată, veți primi rambursarea automat, prin metoda de plată folosită inițial, în termen de până la 10 zile lucrătoare.
Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp până ca banca sau compania de card de credit să proceseze și să posteze rambursarea în contul dumneavoastră.
Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de la aprobarea returului și nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@parfumelu.ro.